NEW DESIGN


Hej!
Jak można zauważyć- zdecydowałam się na zmianę wyglądu bloga, ponieważ poprzedni design już mi się znudził. Przeglądałam wiele szablonów po czym zdecydowałam się na ten który aktualnie  mam. Znalazłam osobę, która zajmuje się wgrywaniem tych szablonów i robieniem całej reszty,  powiedziałam jak chcę, aby mój blog wyglądał i oto jest. ( Polecam Ewelinę-Klik )
Niestety blog nadal nie wygląda tak jak to sobie wymarzyłam, a nawet gorzej. (Ewelina zrobiła wszystko tak jak chciałam, ale szablon okazał się jednak nie tym 'jedynym')
Będę musiała szybko coś wymyślić, ponieważ chce mi się płakać jak patrzę teraz na tego bloga. No i jeszcze niektóre posty nie pokazują się  na stronie głównej, a powinny. (to jest jakaś tragedia)
Dodatkowo mam do wprowadzenia jeszcze małe poprawki typu przenoszenie na stronki po kliknięciu w ikonki itp. ale to już nie dziś bo nie mam już nawet na to ochoty ;/
Ogólnie to mam jeden wymarzony szablon, ale zazwyczaj jak rozmawiam z osobami które się tym zajmują to nie potrafią go u mnie wgrać. Jeśli jest tu jakaś osoba, która chciałaby mi jakoś pomóc to będę bardzo wdzięczna, najlepiej piszcie na pocztę: marta.molendowska22@gmail.com 

Ostatnio wiele myślałam nad innego rodzaju zmianami związanymi z moim blogiem. Do tej pory sama chyba nie wiedziałam jaka jest tak naprawdę jego tematyka bo raz mówiłam że tylko fashion, a potem że lifestyle ale teraz w końcu stwierdziłam że to jest fashion&lifestyle i wydaje mi się że tak jest idealnie. Chciałabym też wprowadzić w końcu posty tematyczne, ponieważ sama lubię takie czytać, więc dlaczego by nie spróbować swoich sił? :D -co o tym sądzicie? (ale to dopiero od kolejnej notki jbc)
Jeżeli chodzi o zdjęcia- wybrałyśmy się na nie z Emilką w środę i do tej pory nie miałam ich kiedy dodać. Niestety pogoda była wtedy okropna- mocno wiało i było bardzo zimno, dlatego cała nasza sesja trwała może z 15min. Do tego dopiero teraz się zorientowałam, że brakowało mi paska przy spódnicy i musiałam wybierać zdjęcia gdzie jego brak nie rzuca się tak w oczy.


instagram- mardaam
snapchat: maardam
ask- martasayhelo 


 

23 komentarze:

  1. Jeju, te zdjęcia są śliczne nawet jeśli zrobienie ich nie trwało długo *.*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też zmieniłam ostatnio wygląd bloga :) Lubię takie minimalistyczne motywy jak Twój

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zdjęcia :D heheh :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Skąd masz te śliczną kamizelkę?! XD
    No i jaki szablon Ci się marzy? Może mogę pomóc...

    http://oczyoutsidera.blogspot.se/ klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny design *.*
    Bardzo ładnie wyglądasz w tej kamizeleczce ^^

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia! świetnie to wszystko razem wygląda :D
    obserwuje i zapraszam true-less.blogspot.com ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Barzo fajny nowy szablon
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko po czasie się nudzi, a zmiany są dobre. Mi się bardzo podoba! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląd przecież jest świetny, uwielbiam takie minimalistyczne!
    Śliczne zdjęcia :D Uwielbiam takie misiowate bluzy!
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś mi się podoba w twoim blogu, ale nie wiem co ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak dla mnie wygląd jest super! Ale najważniejsze jest to aby tobie się podobał wiec czekamy na dalsze zmiany ;D Super zdjęcia, mają fajny klimat.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia. Mi twój nowy wygląd bloga bardzo się podoba :)
    Pozdrawiam
    (Obserwuje- jeśli mój blog ci się spodoba to zapraszam do obserwacji)
    damianwawrzusiszyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam białe blogi!Śliczny design.Śliczne zdjęcia,najbardziej podoba mi się to drugie ! :)
    royal-girll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny design! Wygląda tak profesjonalnie ;) Cudne zdjęcia!

    with-ideas.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne zdjęcia i design!

    http://want-cant-must.blogspot.com
    Jeśli podoba ci się blog, zaobserwuj:)

    OdpowiedzUsuń