BABYONLINEDRESS



Siema!
Pierwszy tydzień szkoły już za nami i myślę, że wszyscy jakoś daliśmy radę. Póki co mam 'zapał' do nauki i nie ma aż takiej tragedii. Noszę na barkach ciężar stresu przed maturą i myślę, że to to jest moją największą, obecną motywacją, no ale to nie to jest tematem postu.
Trzecia, a zarazem ostatnia klasa liceum oznacza wyczekiwaną przez wiele osób studniówkę, a co za tym idzie- idealną okazję by się pięknie ubrać i pomalować. O makijażu nie będę mówić nic bo to nie jest do końca moja działka, ale zaproponuję w zamian kilka sukienek, które moim zdaniem idealnie nadają się na taką okazję. Wszystkie z nich są z babyonlinedress-KLIK :








  



Myślę, że tyle starczy jak na teraz. Planuję zrobić o tej stronce jeszcze kilka postów z sukienkami na różne inne okazję. Mam nadzieję, że się wam podobają bo mi bardzo! ;)





10 komentarzy:

  1. cudowne sukienki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne sukienki
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienki są cudowne, mi na studniówkę marzy się długa, lejąca się sukienka w kolorze pudrowego różu lub fioletu, lecz zając siebie pewnie kupię czarną :D

    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sukienki ;) Obserwuję ;D
    Pozdrawiam ♥ #Smile
    Nasz blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudowne sukienki! <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne sukienki <3
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń