Hello Warsaw!



 Siema ;)
Jeżeli obserwujecie mnie na snapchacie, to wiecie ze minioną sobotę spędziłam w Warszawie. Po co tam byłam? Załatwiać sprawy biznesowe hehe- nie no żart. (ale jestem śmieszna)
Wybrałam się tam z mamą z powodu zaproszenia na ślub. Ślub był cywilny, a po nim wszyscy goście zostali zaproszeni na obiad i poczęstunek. Z mamą byłyśmy tam przez jakieś 2/3 godziny, po czym zdecydowałyśmy się pojechać do centrum i trochę pochodzić. Spacerowałyśmy przez jakieś 5 godzin z przerwami na kawę, jakieś jedzenie, czy lody. Jednym z moich celów było zrobienie zdjęć na bloga, ponieważ jest tam mnóstwo idealnych na to miejsc. Niestety był taki upał, że ani ja, ani moja mama nie miałyśmy ochoty na ich robienie. Dopiero jak wracałyśmy do samochodu i było już chłodniej to stwierdziłyśmy że możemy coś zrobić. Generalnie zdjęcia wyszły okej, ale powoli się już ściemniało, więc aparat robił automatycznie w gorszej jakości. (stary model)




Moje ulubione miasto w Polsce to właśnie Warszawa. Pomimo tego, że w Toruniu jest ładniej, to i tak moim marzeniem są studia właśnie w Wawie. Jest to miasto, w którym jest najwięcej możliwości i cały czas coś się dzieje. Nie jest ona jakoś szczególnie daleko od miejsca w którym mieszkam, dlatego tym bardziej chętnie bym się w niej dalej uczyła. Niestety póki co nie znalazłam w stolicy  kierunku, który by mnie interesował. Jeden, jedyny na całą Polskę jak do tej pory jest w Gdańsku, ale nie powiem jeszcze jak się nazywa. Jest do dla mnie problem, nad którym cały czas się zastanawiam no i póki co to szukam dalej.



dress&shoes-cropp/ backpack-H&M
instagram: mardaam

9 komentarzy:

  1. Ja nigdy nie byłam na takim ślubie, zawsze był kościolny :D Ale przynajmniej wawe pozwiedzałaś :


    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Warszawie, trochę dziwnie się tak do tego przyznać. Tak czy siak mam nadzieję, że tam pojadę :)

    Bardzo ładne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę, też pojechałabym z chęcią do warszawy :D
    obserwujemy?

    http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale sliczne zdjeciaa!

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nigdy nie byłam w Warszawie :D Piękną masz sukienkę <3
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń